Kom närmare...

Håll om mig nu, jag önskar att du kunde komma närmare, förr i tiden visste jag när jag såg dig att du skulle komma nära mig, så snälla kom nära mig igen, kom inpå, kom så nära det bara går för jag vill inte vara en sekund utan dig.

Snälla kom närmare...

Jag har fått nog, denna cirkus och jag försöker tänka ut vad jag ska säga, vi öppnar upp ouppklarade saker, trasiga ting och förlorade stunder, och när jag ser dig så vet jag att du är intill och när jag står där så vet jag att du är med mig, så nära, så nära.

Så håll om mig nu, snälla du håll om mig, kom närmare nu...

Fortsätter att gå sönder, utan dig här, en till dag, ett till år, jag letar efter sanningen, utan dig och det är så sorgligt för jag vill ha en andra chans, jag önskar jag fick en andra chans...

Jag lovar att aldrig göra bort mig, jag lovar att aldrig lämna din sida om du bara höll om mig igen, om du bara kom nära mig igen, snälla kom närmare igen..



egen tolkning..


Kommentarer
Postat av: UBEAUTY - Din skönhetsblogg

Ååhhhh, du skriver så jävla bra!!! Vet du det? Jag hittade din blogg för fem minuter sen och jag har skumläst igenom dina texter (ska läsa igen och igen och igen) och jag älskar hur du skriver. Fortsätt med det, jag kommer fortsätta att kika in.. :)



2011-03-05 @ 18:46:51
URL: http://ubeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0