I need you to understand...

Varje dag som går, ett steg bort, det är inte ditt fel att jag lever, inuti är jag en röra efter någon tidigare. Och jag önskar att jag kunde släppa allt, släppa vardagen för en stund och gå vidare men samtidigt så vill jag inte förlora det som var.

Jag behöver få dig att förstå vad du va, jag behöver få dig att förstå att du va nyckeln till min frihet.

Varje dag som går så inser jag hur långt ifrån du glider samtidigt som jag kommer närmare insikten om att jag behöver dig, varje dag vaknar jag upp med vetskapen att vardagen ska gå om igen, där tankarna ska spegla gårdagen och veckan innan det.

Jag kommer inte ifrån, men det är inte ditt fel att jag lever, inuti kommer jag förmodligen alltid vara en röra dock efter någon annan men det kanske var du iallafall.

Jag behöver dig, jag behöver tid, jag behöver få dig att förstå vad du va...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0