Soon maybe you'l be mine..

Snart ligger jag till sängs, sluter ögonen och hoppas att natten flyger förbi.
Vakna upp och veta att om ett par timmar står man där, perrongen långt långt borta.

Du och Frida står en bit bort och jag ser leendet jag inte sett på flera år, jag längtar så.

När jag står här i vardagsrummet, tittar på mina väskor där dom står så blir jag glad, detta kan vara rätt väg, detta kan visa sig vara allt vi drömt om, det kan bli helt perfekt.

Dock så tar jag det som det kommer, jag är som lövet som föll från grönskan ner på den lilla bäcken, sakta flytandes färdas jag åt ett håll, vi får hoppas att det är åt rätt håll.

Jag vet att du kan mig, du förstår mig, du kan nästan läsa mina tankar. Jag älskar att du gör det du gör, att du beter dig som du gör och att du är den du är.

Vi har hela livet framför oss, förhoppningsvis kanske detta är ett par steg i rätt riktning, kanske en dag berättar vi vår historia för någon, kanske en dag ser vi tillbaka på en underbar saga.

Jag ser fram emot den dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0