She made me laugh

Hon sjöng med mig i bilen, vi skruvade upp volymen och det ekade på motorvägen, hon kunde texten efter första omgången, vi körde den igen.

Hon skrattade åt mig när jag körde solot på skånska, jag medger att min skånska inte är så vass, hon är bra på att sjunga, mycket bättre än mig. Vi skrattade tills vi nästan grät, rondellen längre fram väsnades hon "iiih" de va så kul att åka fort genom en rondell.

Jag kunde inte sluta skratta för hon va så söt när hon höll på, jag trivdes vid hennes sida där i bilen, vi hade kunnat åka genom europa bara hon och jag, fnissandes, hennes leende, vackra ögon, mina dåliga skämt haha..

Varje gång låten gick igång alla dagarna i bilen på väg till jobbet tänker jag på henne, hur kul vi hade, vad vi hade..

Jag vet aldrig om jag gjorde rätt eller fel, vad är fel? Vad är rätt? Who knows, allt kändes ganska rätt, vi hade kul och allt runt omkring blev suddigt, precis som ett fotografi där du zoomade in det viktiga och lät allt utanför bara försvinna...

Hon va viktig,.. Hon är viktig,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0