One Hundred Years




Vi sa hej på msn för 4 år sen.
Jag såg hennes leende för första gången, de va 4 år sen.
Vi pratade varje kväll, de startade för 4 år sen, vi skrattade tillsammans, vi tillomed grät..

Hon vart väldigt viktig för mig, de va 3 år sen.
Hon ler när jag tittar på henne, de började för 4 år sen.

Vår tid ihop har inte kommit än men de kommer, de tror jag, de hoppas jag.

Jag skulle kunna sitta här och lägga ihop all tid och det skulle hamna på "One Hundred Years" men "there's still time for you"



Hon somnade i hans famn där dom låg i soffan, det va väldigt kallt ute, frosten hade lagt sig som en hinna på hennes fönster, hon kände sig säker hos honom. Hennes ansiktsuttryck där hon låg skvallrade om att hon var väldigt nöjd där hon låg, hon trivdes i hans famn.

Han kunde känna hennes puls genom hans arm som hon så bekvämt hade lagt huvudet på, hennes värme gjorde så att hans nervositet släppte. Han hade ju tänkt på det här scenariot förr och hur han skulle klara av detta, allt kom dock naturligt. Han la sitt ansikte mitt emot hennes och deras nästippar snuddade varann, han såg att hon vaknade till lite, hennes ögonlock blinkade till lite.

Han kröp lite närmare och kunde känna hennes varma andedräkt, nu låg hans näsa längst hennes och deras läppar var endast millimeter ifrån varann, han ville så gärna nudda hennes dock ville han inte pressa henne. Han visste vad hon gått igenom och det sista han ville var att pressa henne.

Då öppnade hon sakta sina ögon och dessa glansiga vackra ting viskade om en oskuldsfullhet som han aldrig sett hos någon förr, han befann sig någon annanstans nu, i en värld där han aldrig satt sin fot förr, ett himlarike.

Sakta så rörde hon sig mot honom och hennes fuktiga läppar mötte hans, hon kysste honom!
Han kände hur allt sprack inom honom, allt exploderade och hans lycka var nådd, hon hade gjort det han hade hoppats på i all dess tid, hon kysste honom.

Han låg bara där och följde med vågen, ända upp på stranden, njöt till sista sekund och kunde känna ruset inom sig.
Han hade upplevt något fantastiskt och allt på grund av henne, hon var orsaken till denna underbara upplevelse och han ville aldrig släppa ögonblicket.

Hon log mot honom med sitt vackra leende och stora oskuldsfulla ögon, han såg på henne med beundran och log bara tillbaka, redan då älskade han henne, hon var allt i ett, en sann dröm som blev verklighet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0