Christmas

Japp som sagt, fick skjutsa alla som en jävla taxi igår, så dricka på julafton fick man inte göra i år men de är ok =)
Fixade till mig iallafall (skit snygg vart man fan haha), åkte till min morbror å hela släkten va där nästan, förutom min morfar typ men men de är en låååååång historia...

började med sill-lunch vid typ 2 tiden (vi va där vid halv 2), käkade allihop å jag satt å berömde morsans goda pajer hela tiden, dom va så maaaaagiskt goda VILL HA NUUUU! haha.
Efter det så satte man sig å spelade lite PS3 och garvade åt småbarnen som knappt kunde hålla sig borta från granen där alla paketen låg :P minns de som att de va igår man gjorde samma sak :D

Efter en stund så va de dags för Kalle Anka å alla barnen satte sig å tittade med förundran och som att alla va hypnotiserade haha. När det va slut så passade Patriks pappa på att "gå ut å röka" haha suuuure ;)
Tomten kom iallafall och alla barnen blev tokrädda haha skit kul =) vi fick lite paket, även fast man är "gammal" nu så fick man ett paket med lite välbehövda saker till mitt nya hem.

Efter att alla paketen va öppnande så började det högljudda skriket av ungar som vill berätta vad dom fått å hur ballt allt är osv osv SUCK* haha.

Senare så var de dags för mig att kila ut i köket å hjälpa till med maten, lagade till lite chilensk chorizo (mmm smaskens) sen så grillade vi Ribs och stekte lite korv å köttbullar, drog fram allt på bordet å käkade allt, mormors Janssons frestelse rockade!

Alla drog sig efter en tung måltid till vardagsrummet och spelade lite Wii, tok-kul å jag som dissat Wii totalt innan MEN ja tycker fortfarande de suuuuuger för att efter man tröttnat på Wii Sports så finns där inge mer å hämta, bara skit spel :P men de e bra för förkrök å partykvällar, tummen upp*

När jag började känna tröttheten komma bad jag päronen att vi skulle åka hem å de gjorde vi, jag fick ju agera taxi igen då men de va ok, fick ju iallafall komma hem sen :D

När man va hemma loggade ja in på msn, la mig i soffan för å kolla tv, bra där! Somnade iallafall liggandes som ett cp, vaknade upp halv 6 på morgonen helt jävla stel i kroppen, då sprang man till sängen, slängde av sig kläderna snabbt som fan så man inte skulle bli pigg, å dog sen igen. Vaknade vid 11 å här e ja nu å skriver om min julafton, hoppas ni hade kul allesammans.

Ikväll blir de råparty å ja kommer va skiiiit snygg :P hahaha ses i dimman chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0