Första dagen i mitt nya liv...

Dagen började dyster som tidigare inlägg tyder på så har man varit nere, otroligt nere, kanske man fortfarande är men nu har jag andra tankar, jag blev stärkt av kvällens bravader, jag blev stärkt av så många människors fina ord!

Nu blickar vi framåt mot nya dagar, nya tider och framför allt, sommaren, gud vad jag längtar!

Vill dock tacka tre personer som ställt upp otroligt mycket för mig de senaste dagarna, tack vare er kanske jag klarar mig igenom det här, jag kanske överlever trots allt.

Finns ingen ordning i detta, ni är alla tre värda guld och jag älskar er allihop!

Mikaela, du visade mig verkligen vad en vän är, fan vad jag är lycklig som har dig!

Mormor du ställer alltid upp och jag önskar jag vann ett par miljoner så jag kunde ge dig ett par med!

Och så till sist den min kära mamma, fan du har hjälpt mig så många gånger, du har alltid funnits där när jag behövt dig, du står pall med mig genom alla dessa år och lyssnar på mig samt stöttar mig i allt, jag älskar dig min kära mor du är bäst i hela denna vida värld!







Denna ger jag dock till dig, du va trots allt en stor del av mitt liv, hoppas du övervinner allt!
Ha ett underbart liv!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

För dig ska jag, göra det tusen gånger om! <3

2011-02-09 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0