Ta mitt farväl av det jag minns...

Kalmar spelade mot Örgryte i allsvenskan den dagen vi först sågs.
Du va fin osminkad när du låg och lekte med mobilen då Gurra hälsade på.
Att stå med rosor gömda när du kommer frågandes mot mig är det bästa nånsin.
Jag fick dela hytt med en ängel.

Samtal i natten va fint. När du pratade för fort för att nästan inte få fram ett ord korrekt så visste jag att du va glad. Du va som gulligast när du gjorde så, även när du pratade med en highpitchad röst.

Att stå i hörnet bland alla lampor på din födelsedagsfest medans du ler mot mig en bit bort lär jag alltid minnas. Varenda låt i bilen tillsammans, för man ska "stirra ner".
En heldag i solens sthlm va fint, speciellt med dina heta arbetskläder och Gurra.

För att sammanfatta det hela så kan man säga att det va vackert, det kunde blivit fantastiskt, de kunde blivit historiskt, tillomed evigt.

Nu står jag still, för en minut sen var du min, nu har allt förändrats då det bredvid ditt namn står ett namn till...

Från och med Du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0