Saker och ting

Saker och ting kändes lättare när du fanns, det va inte riktigt lika jobbigt att andas.
Att ha din hand i mitt knä medans jag tittar på dig, känna din kind intill min.

Saker och ting gick smidigare när jag visste vad vi var, när du kunde titta på mig och börja le, få mig att rodna. Hur du utan ansträngning gjorde mig varm fastän det va så otroligt kallt utanför.

Saker och ting är inte som de brukar längre, de är inte lika varmt längre, med dig intill va jag osårbar, med dig intill visste jag nästan vad meningen med livet var, jag kunde gå på vatten.

För saker och ting va du, alltid från och med du, framförallt nu...


 


Kommentarer
Postat av: L

<3

2010-11-23 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0