Vilken färg har själen älskling..

Jorden snurrar runt, globen jag rör vid stannar aldrig, den snurrar vidare, spinner på vidden, sakta med fingret får jag den till halt.

Din hand smeker min tills du pekar på destinationen, vår tid, vår värld, en plats för bara dig och mig.
Radion du satte på tidigare spelade låten som du visade mig en gång, en tid, en plats.. Vår värld för bara dig och mig.

Tillräckligt högt för att höra din röst, så långt bort va du, tillräckligt nära för att se färgen, färgen på dina ögon, fönstret till din själ, så säg mig, vilken färg har själen älskling..

Tids nog visste jag vem du va, tids nog visste jag vad du var, tids nog visste jag hur det blev.
Och tids nog visste jag nästan allt, men snarare kanske ingenting...

Så säg mig, vilken färg har själen älskling?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0