some day i might say it...

Först, bara för att, du förstår...


Hade pratat med en god vän om framtiden, vi kom in på giftemål och hur jag skulle fria om de skulle hända nån dag, vad ja skulle säga, skit svårt å bara säga nåt rakt av men detta gled ur mig medans jag skrev, lite freestyle och jag vart chockad.

Det fanns nog nån i tankarna när jag skrev detta men jag vågar nog inte skriva ut de här, vet inte ens om jag vågar inse de själv då detta e såååå långt borta som de bara går haha, ja vill inte gifta mig nu liksom :P haha men anyway detta kom jag på.


Hade jag fortsatt gå min väg hela dagarna, hade jag försökt ignorera dig hade jag blivit tokig, när du dök upp framför mig första gången så visste ja redan då att de va du.

Du hade utan att ens säga ett ord till mig fått mig på knä, du hade utan att titta åt mitt håll fått mitt hjärta att slå, du hade utan att ens skänka mig en tanke fått mig att förstå att de är dig jag vill ha för resten av mitt liv.
Hade du känt i närheten av de hade jag varit nöjd, hade du känt lite mer, hade jag varit glad men hade du känt likadant då hade jag varit den lyckligaste killen i världen.

Så jag ställer dig då frågan, vill du bli min för evigt?


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, om du hade frågat

2010-03-15 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0