Havin fun part 4

Sitter och seriöst funderar på hojkort nu, finns en fin bike på jobbet som jag är sugen på, vore sjukt kul så måste räkna på det, även se hur dyyyr försäkringen blir osv haha men vi får se hur de går, bilen ska bort och skaffar jag en hoj så måste ja ha en "pendlarbil" kanske åter en Honda Civic EG6'a why not liksom, älskade min förra hihi.

Suttit och lekt lite i PS igen därav inläggsnamnet, vet inte riktigt vad jag vill med dessa bilder, känns mer som tidsfördriv tills man får nåt seriöst att bita i men det va länge sen jag kände mig engagerad i PS, måste känna skaparsuget igen, hoppas det kommer snart! Men tills dess, varsågoda, något att klura på iallafall.



                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0