Looks and vibes

Hon tog min mobil, ville se den där bilden som vi bägge älskade.
Hennes blick sken och leendet följde därefter.

När jag visste att vi gillade samma saker,
när jag visste att vi talade i samma ton,
när jag visste att vi skrattade åt samma saker så kände jag
hur hjärtat nästan bultade i samma takt.

Visste jag nånting om henne egentligen?
Hade jag någon aning om hur detta skulle sluta?

Hade jag fått hennes intresse?...

Sista frågan va den jag hoppades allra mest på, tankarna for iväg och
hoppet levde sitt eget liv inom mig, lekfullheten infann sig hos mig.

Vad hände ifall jag rörde vid henne?
Skulle hon backa?
Skulle hon försvinna?

Var allt bara en dröm, eller ett önsketänkande?

Jag borde ha ställt frågan innan hon gick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0