Fullt schema!

Vaknade idag efter en natt full av samtal från typ hela min telefonbok känns det som,.. skit samma!

Åkte hem till mamma å såg att dom tänkte baka med barnen, då vart jag sugen å drog på mig förklädet.
Det blev muffins och mina älsklings snacks haha

Du smälter lite margarin i en kastrull, häller i ljus sirap, kakao, vanilj pulver (socker).
Efter det har värmts på lite (det ska INTE koka, tips är att se ångorna preciiis innan det börjar koka), så ska du hälla i en hyffsat stor mängd cornflakes, är flakes'en utan socker på så häll i lite extra strösocker för att jämna ut det, sen rör du om alltihop ordentligt så cornflakes'en får allt kladd över sig hehe, låt det stå så dom blir lite mjuka.

Efter detta tar du fram bullformar och lägger i bra mängder i varje, efter det så in i kylen i 20 min sen klart!
WUNDERBART!!!

Recept:
Margarin
Ljus Sirap
Kakao
Vaniljsocker(pulver)
Cornflakes
strösocker (ifall det är flakes utan socker)

Anyways, efter det så spelade jag lite Wii med barnen, hade även slängt in massa kläder i tvättmaskinen.
Vi spelade lite Wii Sports och krossade AI'n i baseboll.
Sen vart det dags för middag och det bjöds på en underbar gryta som mamma gjort med kokt potatis.

Senare så kollade vi på lite tv sen bar det av till min morbror för jag skulle köpa hans projektor då han skulle köpa en ny.

Vad ni än må tro så kommer den inte sitta hos mig utan på jobbet då det va åt jobbets vägnar som jag köpte den.
Jag fastnade där och tittade på film på hans mysiga LED tv, förbannat bra bild! Att jag ens har mage att klaga på min underbara LCD men men nytt e oftast bäst säger dom... njaa men skit i de :P

Nu sitter jag hemma och har ont i handen för jag fick leka rörmokare när jag kom hem.
Skulle sätta på tv'n efter ett litet toalettbesök och då fick toaletten spader haha, kan inte säga att jag va dålig i magen eller nåt men den verkade inte glad och nåt va galet, skrek som en stucken gris och det sprutade vatten överallt, jag fick lov att öppna det där locket som sitter ovanpå och då vart man lite blöt...

Efter lite direktiv från Swefabs jour så stängde jag av vattentillförseln och det slutade spruta, blöt och kall tog jag en dusch och nu sitter jag här, litet sår i högra handen efter den där jävla kranen som jag fick vrida av till toan för kung å fosterland, den satt stabilt den!

Jobb imorn och tjaaa, vi avslutar väl här antar jag.

Sist men inte minst, denna hörde jag av en liten slump häromdan när jag letade nattmusik, sparade den tills ikväll.

Two-O-Ten, Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0