A new year of something, leaving one of nothing..

Mina ögon letar sig mot klockan, den går sakta.
Om några timmar börjar vi om från början, man ska uppleva allt igen, ett nytt år av glädje, sorg, lycka och olycka.

Vad får vi uppleva mest?

Mitt år i sammanfattning är väl till det mesta positiv, det finns episoder i det som är sorgliga, det finns dock glädje i det mesta. Vi hade kul allihop..

Mycket fester, mycket vänner och mycket kärlek..

Året visade mig vad lycka innebar men även vad som kunde tas ifrån mig, mer än jag trodde insåg jag.
Jag förlorade kärlek, jag förlorade vänskap, jag förlorade mig själv ett tag..

Patrik min vän, du är saknad, mer än du anar.
Varje dag tittar jag mot soffan du satt i när vi skrattade, nästan grät för att vi va så nära vinsten. I våra hjärtan finns det kvar, du och jag, vårt TRUE BLUE, Chelsea my friend, that's us! Du var en god vän, du var en god människa åt oss alla, vi försöker varje dag vara lite mer som dig. För du min vän, du va bannemej helt perfekt!

Louise, Louise.. 16 år vid ett första hej, jag växte upp med dig, jag levde nästan med dig. Med våra problem mötte vi världen, med vår livsglädje motade vi bort hinder som fanns längst stigen. Nu är vi vuxna, vi tänker annorlunda, vi lever annorlunda, vi gled isär, kanske fortfarande men de är ändå 2 rogues mot världen.
Tiden kanske inte läker alla sår, tiden kanske inte får en att förstå men jag förstår dig, du förstår mig och du är nu lycklig, precis som du alltid var värd att vara, låt inget förstöra, låt ingen säga att du inte är värd lyckan för det är du, för alltid!

Carina, vi upplevde lite ihop, vi seglade över haven, en vacker blondin som sprudlade av lycka. Ibland ett barn i en kvinnas kropp, något som jag älskade, bilresor med musik, röda och vita rosor på  din födelsedag, du var och är en kraft att räkna med, ge aldrig upp drömmar, ge aldrig upp önskningar. Du är mer än vad ögat ser, mycket mycket mer!

Lisa, Att jag skulle hitta en sån god vän på torget, tänka sig.
Du visade glöd mer än många andra, du delade samma kärlek för saker som jag, vi skrattade ihop, vi ropade ut tokiga saker på dansgolvet och du log bland allt ljus. Min architekt, my little london girl, du tog oss alla med storm och vi har inte landat än, festen är alltid för din skull och vi fortsätter tills du är hemma igen, and some day me and Chris might be comin around knockin at your door darling.

Denise, de här året visade du än en gång hur du så lätt kunde vara världens bästa. Rödvinstjejen klockan 10 på morgonen har aldrig sett bättre ut, hon har heller aldrig festat så hårt som i år. Du stod bredvid och dansade när musiken spelades, din spegelbild var alltid lika vacker och du gjorde alltid Enköping till ett speciellt minne, min gode vän du är bra att ha, inte ibland, inte när man som mest behöver dig, utan hela tiden, du är Enköpings pärla, glöm aldrig det!

Mikaela, min rödhåriga älskling, min vän sen urminnestider, kommer du ihåg mig? Haha såklart du gör. Varje dag ropade du på mig, precis som jag gjorde efter dig. Jag tröttnar aldrig på dig även fast du ibland kanske trampar mig på tårna haha, du är speciell, du är fin, du är intelligent, du är allt jag inte är hehe. Vart eller vem hade jag varit utan ditt stöd!? Du är bäst!

Jenny, min följeslagare, när ska du stå på wakeboarden?
Haha skämtosido, jag ska lära dig fotbollsfinten en dag, och nästa sommar så står du där, på brädan medans jag denna gång sitter i båten och ler!

Finns så många fler att skriva om, jag hade kunnat sitta hela dagen och skriva, tiden finns ju dock inte till så ni övriga får kanske ett sms eller ett samtal i natten där även ni får er en "omgång" hehe.

Gott nytt år och ta hand om er!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Fiint sagt, puss på dig :)

2011-01-01 @ 02:17:30
Postat av: Denise

Åh, puss! Rödvins-tjejen, fan vad söt du är :) Satan vad kul jag hade den helgen! Allt var så bra, så perfekt, ville aldrig att helgen skulle ta slut (vilket tydligen märktes, haha)!



Tack, jättefint skrivet :)

2011-01-04 @ 21:53:04
URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0