How deep did you go...

Halvschysst helg, helt ok, fest, skratt och mat.
Booring å lyssna på egentligen så vi skippar de haha

"The moment that you wander far from me
I wanna feel you in my arms again"

Hon har inte suttit på min sängkant på ett tag, hon har inte legat i min soffa.
Jag har inte hört hennes skratt, inte sett hennes leende, inte känt hennes ljuva doft.
Inte på ett tag..

Jag saknar dig, de gör jag så kom hit snart..
När jag ligger i soffan ska hon ligga bredvid.
När jag lagar mat ska hon komma å kommentera mitt sätt.
När jag lyssnar på musik ska hon be mig byta eller sjunga med.
Och när jag sover ska hon ligga intill...

Jag hoppas verkligen att det här går vägen, att det inte rinner ut, inte försvinner, inte dör..
Detta e bra, hittills har det varit fint, det har varit vackert men det kan bli underbart.. 
Och vi hoppas att de blir det..

Jag hoppas det..

 
      


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Brutalt snodd från min SATC playlist ;) jag vet att du gillar den haha...

2009-10-26 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0