Ages ago

Datorn fortfarande trasig... Försöker men livet går vidare med eller utan mig...





Solen var fin idag, underligt när snön faller från himlen samtidigt, det var rätt vackert ändå även om det var kallt.
Tänkte på lite saker idag, iofs så har ja tänkt på detta länge nu, har inte kunnat dela med mig bara men here goes.

Det är svårt att leva för två när man är en, de är svårt att skratta med dig när du inte är där, de är svårt att känna värme när din arm inte ligger runt mig.

Avundsjukan sprider sig genom min kropp, den tar över som en feber, försvagar min kropp.
Jag tänker på hur han får ropa efter dig när han kommer hem, hur han ser dina skor stå där i hallen när han tar av sig sina, du har ju så många oxå..

Han möter alltid en vacker tjej när han kommer hem...

På kvällen så får han alltid ligga bredvid dig, han får somna vid din sida, ligga tätt intill.
På morgonen så känner han din parfym som fortfarande ligger i luften sen du va där, hans tandborste får alltid ligga bredvid din.

När han duschar så kan han välja i djungeln av shampoos och balsam för att du har så många, du bryr dig så om ditt hår hehe.

Varje dag är en vanlig dag för honom, inget speciellt för att han har glömt bort att förr så fanns inte du, du den där underbara fanns inte i hans liv, han har glömt allt..

Jag glömmer inte, jag kommer aldrig glömma, jag kan inte glömma, jag vet inte hur man gör...
Varje dag skulle jag fira, varje dag skulle jag se fram emot som om de vore min sista, varje dag skulle jag se på dig och känna att du gett mig ro, du gett mig lugn och du gett mig kärlek.

Jag saknar dig, varje dag du inte är hos mig, varje gång jag hör din röst och varje gång nån säger ditt namn.



Miss N

Kommentarer
Postat av: N

så underbart fin :)

Puss på dej!

2009-03-24 @ 21:19:37
Postat av: Freddan

dude check my blog =) MP3 is coming! :D

2009-03-25 @ 12:21:09
URL: http://freddanofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0