Min idol i ett rödhårigt skal

P.Hedlund, en karl av oerhörd kaliber!

Denna magiska herre trippade ja in på ICA med idag efter jobbet. En sprudlande maskin av positiva vibbar och ett härligt humör!
Gå in med herr Patrik på ICA förvandlades som alltid till en väldigt rolig upplevelse, man får idéer och man vill testa på nya produkter och uppfinningsrikedomen exploderar i ett bollhav ingen nånsin skådat!

Bra Patrik! Hoppas maten smakade och jag ska allt visa dig att fisk kan smaka galet bra dude!

Hur som helst, jobbat häcken av mig idag, som alla dagar typ... Inget nytt direkt.
Börjar planera lite inför min semester men de e ju en bit kvar, veckan efter midsommar infaller den, längtar redan!
Har en survivor upplevelse som ja måste förverkliga men de berättar ja mer om sen (cliffhanger!)

Åter tillbaka till Mr P. Hedlund, honom hittar ni här



Kommentarer
Postat av: HELiOS

Snygg bloggen blev!



handla på ICA kan vara förströende nice..men inte en aha-upplevelse direkt. verkar som din vän är en god inspirationskälla!



haha så du tycker inte om Sphynx-katter..

2009-06-03 @ 11:33:12
URL: http://helioz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0