Tillbaka i spåret, verkligheten börjar igen

Tillbaka efter mina 2 veckor semester, men vilka underbara veckor, sol varje dag och en värme som sällan skådats. Jag är fruktansvärt tacksam men hade gärna låtit det fortsätta ett tag till.

Nu börjar vardan igen, jobba jobba jobba, usch...



Gick hem från krogen igår, allt va så tyst, värmen från dagen låg fortfarande i luften, kände hur dagen började om på nytt när jag gick där mitt i natten. Satte igång "en dag att bli kär på" på mobilen och höll den mot örat, så underbart å höra allt när man gick där längst tysta gator.

När låten tog slut så kunde ja höra fåglarna kvittra så jag stod utanför porten en liten stund och lyssnade, vackert.
Väl hemma så gick jag ut på balkongen och såg solen närma sig, tog ett djupt andetag och njöt en sista stund av natten sen gick jag in och la mig i sängen.

Låg och tittade upp i taket medans jag tänkte på allt ja gjort på min allt för korta semester, ett par underbara dagar med en hel del underbara människor, tack alla som gjorde mitt liv glatt i Enköping!

Nu står jag här hemma och tittar ut över berga och solen som håller på att glida över horisonten, fuckin lovely..

Saknar lite folk just nu, folk från olika tider, gamla som nya, fina och goa människor...




En dag att bli kär på...

Kommentarer
Postat av: Mixx

miss ya...

2009-07-08 @ 18:58:55
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0