Like summer, like her, like everything


(Denna får mig att tänka på sommar och på dig)

 

Sommarn är här, solen lyser starkt och allt värmer mig, jag kan inte sluta le egentligen.
Allt är grönt och himlen är klarblå, vattnet är varmt och fåglarna kvittrar, detta är sommar, en vacker sommar.

Iallafall i mitt hjärta, inom mig regerar sommarn, den tog över för lite mindre än en vecka sen.
Regnet och snön faller från himlen utanför, kylan blåser med starka vindar men inget når mig, ingen kyla, ingen snö, inget regn kommer nära mig.

Styrkan har återvänt och jag har inga svagheter, jag står upp och andas in hela härligheten och allt tack vare en person som ler så fruktansvärt vackert.

Du där som stod vid disken när jag kom fram, du där som hälsade och fick mig att smälta när du tog orden ifrån mig.
Du där som puttade till mig när vi gick ihop och hela tiden påstod att jag gillade det, du hade rätt, jag gillade det och jag gillar nog dig med.

Den stora gröna ängen, den vilda älven som forsar på sommarn, allt finns inom mig när hon är nära.
Hon står där och tittar på mig när jag jobbar och jag kan inte koncentrera mig, hon får mig att fnittra och hon gör mig varm, otroligt varm.

Du ska va så perfekt, du ska va så fin, du ska va så... Du, och jag gillar allting, hela dig, allt av dig, du är fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0