Det doftar gott efter henne...



Vaknat upp efter en perfekt kväll, lite ensamt i en stor säng men så var det inte inatt.
En kväll där godiset åts upp ganska fort men även maten innan det.

Denna underbara kväll där levande ljus lyste upp vår mörka tillvaro och doftljusen gav oss magiska dofter och gjorde hela upplevelsen ännu bättre.

Hon låg i min famn medans vi pratade, jag snuddade vid hennes näsa ett par gånger, kanske vidrörde hennes läppar, hela jag rös till varje gång det hände. Hennes ögon glammade av den levande elden från ljusen, dom lystes upp och förstärkte effekten av ett par vackra ögon.

Hon var otroligt vacker, jag har sagt de så många gånger så jag nästan blivit torr i halsen. Allt är värt det, varenda ord är värt det och jag gillar att säga det.

Efter ett par timmar ihop så fann vi varann i min säng. Hon hade återigen krupit upp i min famn och hon låg på min arm medans jag höll om henne sittandes, jag blev återigen hänförd över hur vacker hon var, hon lyckades hela tiden förvåna mig med hennes vackra blickar, hennes ögon förtrollade mig konstant.

Jag ville aldrig att den här kvällen skulle ta slut, den fick gärna hålla på i ett par år till, kanske tillomed livet ut.
Hon fick gärna va min för alltid, jag har inget emot det.

Kvällen gick mot sitt slut och jag vinkade henne farväl, smekte hennes läppar en sista gång medans hon vandrade hemåt, det sved att se henne gå men hon kommer nog tillbaka, det hoppas jag, det vore fint...


miss perfect...

Kommentarer
Postat av: N

Det var otroligt mysigt att ligga där i din famn, hade gärna stannat en stund till.. Puss

2009-02-01 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0