All the stupid things i've said

De är meningen att jag ska stå här,
meningen att jag ska vandra denna stig,
meningen att jag går här i mörkret,
meningen att jag fryser,
meningen att jag inte ser...
De är meningen att jag ska va ensam..

Iallafall just nu, för tillfället ska jag vara en del av ingenting, inte vara någons, inte tillhöra nåt, bara vara här, stå här..

Allt för att jag sårat,
allt för att jag undanhållit,
allt för att jag inte varit tillräckligt bra,
allt för att jag inte sett sanningen..

Många gånger skämtar jag om att jag vill dö ung, inte allt för gammal, inte allt för grå.
Flera gånger har jag tänkt tanken om att försvinna, lämna er här, ta mitt farväl.
Varje gång jag sett er har jag ändrat mig, varje gång jag tagit en nypa luft så har jag gått min väg.

Nu står jag här igen, nästan ensam, nästan frusen, ingen som ser, och ingen som lyssnar.
The life of Daniel har aldrig varit sorgligare...

Tacka Coldplay, dom gav mig två begravningslåtar =)






ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ Cold„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ Play `°º¤ø„¸
¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø

Kommentarer
Postat av: Lifestyle

Tack så jävla mycket ! :D

2008-09-23 @ 21:32:14
Postat av: Jonna

vad va de där för inlägg? :S

2008-09-23 @ 22:39:09
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0