Hej mitt underbara vackra vinterland!




Hej mitt vinterland!

Vad allt är vackert idag, jag brukar säga att snön förstör men det är verkligen bara när allt är blask, nu är det ju en riktig vinter, sladda runt med Hondan har ju aldrig varit roligare, tack för all snö ta aldrig den ifrån oss!

Slänga mig i snön. göra änglar och kasta en liten snöboll i lillbrorsans fejs haha neeeeh taskigt :D
Jag längtar efter mina syskon igen! Dom e så nära men varje gång jag kommer hem till mamma så ligger dom och sover, slutar alldeles för sent :( suuuuuuuger men men helgerna med dom är guld!

Louise kom och åk pulka med mig hahaha, fantastiskt kul å se dig i backen tror jag :D
Moa skulle ropa efter dig hela tiden å be dig putta henne ner för backen haha.
Kul kul å åter kul. Mamma sa dock ikväll att snön skulle försvinna på torsdag WTF?! neeeeh men ååååhhh, ge mig inte detta nu asså, vill ju ha vitt inte blask! Tack!

Så hej mitt vinterland tack för Boston Tea Party ikväll, fick mig ett gott skratt!

Vi kanske hörs senare folk, häng löst! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0