tastefull memories

She held my hand, teased me with her smile, gave me that look that only she could.
Her breath like a breeze of sweet strawberry's, her touch like silk on my skin.

Sittandes på soffan kunde ja skåda henne, förevigt kanske?
Hon gick ut ett tag, jag låg kvar och andades in ögonblicket, reste mig upp å följde efter.
Där stod hon i solens sköna strålar, hennes leende värmde mig mer än solens värme och hennes ögon blänkte och glimmade så vackert och oskuldsfullt.

Regnet föll när vi stod där, ihop, solens strålar hade inte gett sig av än, dom lyste starkt över oss, varma droppar rann längst mina kinder, jag ville bara stå där å se henne i ögonen för alltid, kappsla in de här ögonblicket för all framtid och kunna se tillbaka på de med ett gott hjärta.

Regnbågen uppenbarade sig och jag sträckte mig efter hennes hand, hon förde sina fingrar över min arm och knöt ihop hennes hand med min. Där stod vi tillsammans och såg ut över det dom gett oss, en framtid kanske?
Vi får se helt enkelt


only word play...





One Republic - Come Home

Kommentarer
Postat av: jockonda

fint :)

2008-05-14 @ 02:10:03
URL: http://jockonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0