P@sk without a "å"

Yes!

Vad ska vi göra ikväll?
Alternativen uppradade,

1.Tommy's (lokala haket, ganska skoj faktiskt och brukar va redigt med folk)
2. Tegelbruket (lokala haket i Täby, snuskigt kul nu när dom byggt om, allt e mycke fiiiinare nu)
3. Sthlm (ut på stan med dom lite äldre, vart, hur, när? Ingen aning)
4. Jacuzzi @ Baldesten (Johan B bjuder på utomhus jacuzzi och bärs, låter mysigt men kan bli tajt med så få platser i karet

Nå gott folk, VAD FAN SKA MAN GÖRA IKVÄLL?
Höhö, vi får väl seeeee

Katja är en finurlig fisk hon, skriver satans bra tycker ja, avis som fan! Men ja ska minsann få henne å tjura igen, måste bara hitta en till bra låt :D Det kommer! Passa dig :D hihi

Annars har jag slitit som ett djur på jobbet hela veckan, fan va skönt att man e ledig imorrn å på måndag, TACK!
Tänkte på en annan "L" idag, efter ditt sms känns de surt, man vill så mycke men de gåååår inte :/ suck*

Oh well måste få i mig mat, idag blire nog Fettucini med basilika/tomatsås, blir niiiiice

Förresten!
En låt.




Keane - Leaving So Soon

Kommentarer
Postat av: jockonda

haha ah men tack för den du ;)
jag vill ju vara glad! :D
ooh jacuzzi låter så extremt rätt just nu, men bli glass o data för min del :P
på tal om låtar, vägrar lyssna på denna än så länge..här äre Robyn fest SnoopDogg - Sexual eruption i högtalarna!!
yeah (=

kramen

2008-03-20 @ 19:50:00
Postat av: jockonda

okidå fanfan :P du hade RÄTT, den hära låten var riktigt bra, as always med dina tracks här (=

2008-03-20 @ 19:56:04
Postat av: jockonda

bytt pic nu..haha
men blev inte mkt bättre ;)
kramen

2008-03-21 @ 13:03:40
Postat av: jonna

nej självklart, du har rätt. men i alla förhållanden jag haft så har det alltid funnits dom problemen.
men när man väl hittar den rätta så försvinner nog alla tankar om singel livet också skulle jag förmoda så :)

2008-03-23 @ 20:06:05
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0