just wanna say hello again..


image29


Vill så gärna skriva till dig, ta upp din ruta igen, få säga hej.
Men det går inte, inte när det är så här, känner mig trasig och bitarna är för små för att sätta ihop igen, de är bara du som kan få det att stämma igen.

Dagarna blir otroligt långa, tänker på dig när ja står i duschen, tänker på dig när ja sätter mig på tåget, tänker på dig när jag står på jobbet, tänker på dig när jag står ensam och lagar mat hemma.
Vet inte vad ja ska göra, jag har sagt allt, de hjälpte inte, jag vill lova dig så mycket, ja vill ge dig så mycket, ja vill visa dig så jävla mycket och jag vill få dig att känna lycka.

Svider att inte få säga hej, att inte få fråga hur din dag har varit, att inte få lyssna på dig. Jag vill höra din röst, din ljuva stämma, din vackra dialekt, jag vill ligga i din soffa och känna dig intill mig, känna dina andetag smeka min hals. Få se dig djupt i ögonen och bara se in i de mörka vackra djupet där man kan gå vilse för all framtid.

Du har betytt så mycket för mig under den tiden jag känt dig, du har stått vid min sida under denna tid och jag har gjort detsamma, att inte få fullfölja min önskan, my wish to give you the things you deserve....

Mina texter, mina ord kan inte jämföras med dina, jag sa de förut, jag menar det, mina ord, mina texter bleknar framför dina. Du skriver så vackert...

Jag ser dig online nu, jag vill bara sträcka ut min hand till dig men de går inte, jag får inte, jag kan inte...
Jag har tagit upp din ruta flera gånger men det som är sagt är sagt, jag har lovat mig själv, jag vet dock inte hur jag ska klara det här, så många låtar påminner mig om dig, så många saker...

Jag vill vara din, jag vill kunna säga stolt att du är med mig, för det är vad ja skulle vara, stolt och världens lyckligaste kille.

Men men, som livet alltid ska vara så är det orättvist, fruktansvärt orättvist.
Hoppas bara att du säger till om något förändras oavsett, jag vill det, jag måste få valet.

How do I breathe,
Without you here by my side?
How will I see,
When your love brought me to the light?

Where do I go,
When your heart's where I lay my head?
When you're not with me,
How do I breathe?

Seems like everywhere I try to go,
I keep thinking of you.

Cuz girl you made it hard to breathe,
When you're not with me


Kommentarer
Postat av: Lifestyle

tro mig, jag har tryckt upp din msn-ruta ett par gånger också. Men kände inte att det är rätt mot dig att göra så. Även om jag ville skriva. Det är upp till dig. Du skriver bra, helt underbart. Du kan konsten att skriva om vad som helst. Jag hara bara fått förmågan att få ut sorg :(
Och förlåt daniel, men det valet kan tyvärr inte vara ditt. Inte ifall någon annan står och ser på.

Men jag vet inte hur man ser dig i ögonen utan att visa allt.

2008-03-11 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0