Im for sale

Namn: Daniel Yanez
Ålder: 21 snart 22 år (15 april)
Ursprung: Svensk chilenare (mor från sverige och far från Chile)
Familj: Mamma, hennes kille, pappa och hans tjej, två systrar och en bror
Arbete: Jobbar som Butiksbiträde och "Marknadsansvarig" på Mc-Boden i sthlm
Intresse: Musik, Foto, Design, Teknik, Spel, Sociala evenemang osv

Ogillar: Svek, Lögner, Orättvisor, Folk som ger invandrare ett dåligt namn och som inte gör rätt för sig.
Gillar: Sanningen i alla dess former, Ödmjukhet, Omtänksamhet, Socialt umgänge m.m.

Ska du imponera på mig så: ska du komma med ett sött leende och bara vara dig själv... Det räcker nog..

Vem är Daniel?

Jag är en otroligt rolig kille (säger folk haha) som för ett tag sen flyttat hemifrån till en egen liten lya i Åkersberga.
På vardagarna jobbar jag 10-18 vilket kan va ganska jobbigt då det tar lite tid att ta sig hem, (är hemma vid halv 8).
På helgerna så spenderar jag väldigt mycke tid med vänner, vi går ut och dansar för det är nåt jag älskar och nu måste jag utnyttja nåt som en vän sa häromdagen, jag dansar tydligen som "en vit Justin Timberlake" haha han e bara knäpp, Justin e ju för fan vit Johan B! hahaha.

När jag kommer hem från jobbet brukar jag fundera ett tag vad man ska laga för mat. Just laga mat är nåt som kan kännas jobbigt i början men när man väl satt igång så är det hur kul som helst, man kan hitta på så otroligt mycket med så lite och lite fantasi kryddar vardagen något fantastiskt!
Katja vet hur jag babblar på msn om olika saker man gjort eller saker man e sugen på osv, det kan ju va så satans kul om det går bra, ett litet misstag kan ju lära en, en hel del oxå.

När man bodde hemma var man ju ingen hejjare på att städa heller, det såg ju oftast ut som en sprängd bunker i mitt rum med kläder liggandes lite här och där samt nån tallrik och ett tomt glas ståendes på bordet.
Numera får man ju nån stresssymtom av att se det skitigt så det är nåt man inte klarar av, så fort en liten dammtuss syns på tv-bänken elr att det studsar stenar i hallen, då blire fram med alla städredskap och clean clean clean tills det är skinande rent igen hehe. Dagen efter en fylla kan ju va extra hård men det är bara att ta tag i det för det blir ju faktiskt bara värre med tiden. Tvätttider hit och tvätttider dit, brukar satsa på tvätten varje helg och det är bra att kombinera tvättningen med städningen så man håller igång hela tiden så risken att man sätter sig i soffan å degar blir så liten som möjligt, det blir man ju bara slö av hehe.

Som sagt tidigare så älskar jag att dansa, gå ut på krogen behöver inte betyda att jag super skallen av mig, snarare att jag inte dricker alls elr väldigt lite så dansar jag hela kvällen och går hem sen med ett leende på läpparna och ett nöjt humör när jag vaknar.

Som person så är jag väl ganska lätt att ha att göra med, säger till om något är fel och är inte nån man måste läsa av direkt för att se om jag är sur, jag håller inte mycket inom mig, om det inte är föööör personligt dåra.
Gillar att va väldigt mysig och omtänksam, ger gärna massage och gillar att ge mer än att ta, så stå i köket för dig gör jag gärna hehe.

Skulle en tjej träda in i mitt liv så tror jag inte mycket skulle förändras, hon skulle få beblandas väldigt mycket med mina vänner och jag förhoppningsvis med hennes, att umgås allesammans ihop är ett extremt bra sätt att lära känna varann och det skapar en bättre närhet att se varann bland vänner och bekanta.
Jag har inte mycket emot att sitta hemma en fredagkväll med lite mys och film men en galen utekväll med flickvän är inte helt fel det heller, sen måste tjejen dansa med mig och man ska se till att ha kul, inge svartsjuke-drama för jag har endast ögon för henne, annars hade man ju inte träffat den personen right?

Jag är sån att jag hjälper många med problem osv, jag lyssnar på saker och jag finns där för många, jag försöker det iallafall. Det är väldigt få som vet hur jag tänker faktiskt då jag är väldigt upptagen med att lyssna på andras problem. Det är ett sätt att få mig att må bra, få hjälpa andra och att få dom att må bra, det är det som ger mig ro.

Om dagarna sitter jag väl och pratar med folk på msn, leker med Photoshop och spelar spel, lyssnar även på en heeeel del musik, jag lyssnar nog på precis allt, från trance/techno till rock/pop/punk osv osv osv.
Finns alltid plats för mer musik och inget är egentligen dåligt.

Nu har ni fått veta lite om mig, om det är nåt mer så är det bara att fråga, finns redo med svar tror jag hehe.
Tack för att ni orkade läsa igenom all denna tråkiga text, det värmde faktiskt att DU ville lyssna.

Lite blek men fan man kan inte alltid va perfekt hahaha


Kommentarer
Postat av: jockonda

jag som tänkte PRECIS börja kräva en uppdatering haha ;))
menmen du hann
det hära ser ju lite ut som svar på tal i lilla bejbs blogginlägg "Dåliga vanor och kille sökes :)" hehe..am I right or am I right? (=

kul var det o läsa iaf..alltid kul när nån ska beskriva sig sj, det säger mkt mer än vad man tror eller vill att de ska säga ;)
hoppas allt annat e bra med!
kramens

2008-03-25 @ 00:01:26
Postat av: Jonna

hahaha tjaaaa:P
värsta "daniel for sale" :P
hur mkt tar du för en daniel yanez då?:P

haha

2008-03-25 @ 00:25:49
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0