Du såg mig inte ens

Du visade mig dina känslor, dina texter, dina ord.
Jag fick läsa allt du haft inombords, allt som du burit på under all den här tiden, dina djupa sår, dina jobbiga dar.

Jag fick läsa om andra, fick läsa om känslor, för andra... Jag kunde inte göra mycket. Du såg mig i camen, du kunde studera mina uttryck, du frågade mig varför jag satt så stel.

Vad trodde du jag kände? Att få läsa om andra, att få se sånt man velat få.
Du såg mig hela tiden, ändå så missade du mina tårar, dom rann längst mina kinder, jag satt tappert och gjorde ingen grimars, inget känslospel, satt bara där "stel" medans tårarna rann å mitt hjärta gjorde ont.

Jag är ledsen för mina klantiga ord men jag är inte ledsen för det jag känner, jag är inte ledsen för det jag vill.
Jag sa att det va låten som gjorde mig tårögd ibland, de är bara en bit av det hela för jag måste fälla en tår när du inte ser för att fortfarande va stark i dina ögon, visa att jag fortfarande står upp och ler det leende som du gillar, men de är svårt, de gör ont, så innerligt ont att inte få ha dig hos mig.

Kommentarer
Postat av: Lifestyle

Det är inte lätt att se sånt i cam, Daniel. Och jag ser dig visst. Känslor för andra, det var för EN. Men jag antar att det inte spelar roll. Det var fel att låta dig läsa. Förlåt. Ha det så bra, Puss

2008-03-05 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0