She said hello and smiled

Hon viskade i mitt öra en dag...

Vill du vara min förevigt?
Vill du hålla min hand tills vi faller?
Vill du dela dina lugna stunder med mig?
Vill du ligga intill mig om nätterna?
Vill du dela din värme med mig under kalla kvällar och frusna vintrar?

Jag tog ett djupt andetag och blundade...
Sen viskade jag tillbaka..

Jag vill vara din förevigt
Jag vill hålla din hand tills vi faller
Jag vill dela mina lugna stunder med dig
Jag vill ligga intill dig om nätterna
Jag vill dela min värme med dig under kalla kvällar och frusna vintrar

Det gröna gräset låg runt oss, mitt på den stora ängen låg vi där tillsammans, ensamma.
Solen lyste upp hennes vackra ansikte, läpparna såg ut att vara gjorda av siden, ögonen av kristallglas,
kinderna av dom mognaste persikor på denna jord, hon var vacker...

Hennes hår smekte min kind, vinden svepte över oss och jag kunde känna hennes ljuva doft för den bars ömsint av denna bris.

Sommar minnen, kanske, kanske inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena drygo! Är det du som skrivit detta? Nice i sådana fall.

mvh/Lm

2008-06-19 @ 23:03:48
URL: http://lindamariesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0