min orädda lillasyster, jag älskar dig

Mitt hjärta bultade, det slog höga varv, hela min kropp skakade och jag kunde inte tänka ordentligt.
Johan körde hem mig efter samtalet från min mamma, min lillasyster hade brutit benet.

Sprang in till vardagsrummet där hon låg, hon sträckte armarna efter mig och jag satte mig bredvid henne och höll om henne medans hon snyftade.



Vi hjälptes åt att bära upp henne till sängen sen satt jag vid hennes sida tills hon somnade, hon nästan vägrade släppa mitt finger när jag var tvungen att gå, jag älskar dig Moa Alerud, min kära underbara lillasyster, du är bland dom som håller mig kvar på den här jorden!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud vad söt hon är. Usch,vad hänt med benet hennes?



2008-07-23 @ 08:30:03
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0