still so calm...

Helgen närmar sig med stora kliv, nja kanske inte riktigt, plågar mig att de bara är torsdag imorrn suck!
Vad spelar det för roll, är så trött, kommer inte göra ett enda dugg tror jag förutom att fixa till saker hemma, kanske slippa mitt vardagsrumsbord.

Är så slut efter att ha supit/jobbar nonstop sen förra tisdagen, känns som att man går på reservbatterier nu haha.
Sitter hemma, in my lonely house hehe, funderar som jag alltid gör, vet vad du tycker om det "L" men de är mitt sätt att leva i guess.

Pratar med en speciell person på msn just nu, de går bättre nästa gång, det lovar jag.
Du e så go du, skrattar glatt när du säger nåt kuligt och vill hemskt gärna att du ska va gla å må bra hela tiden.
En fin människa e vad du e, mycket bättre än mig många gånger..

Spelade poker idag efter jobbet med grabbarna, fan de gick ju bra, hmm kom tvåa, suck fick nada för de haha men men bättre lycka nästa gång.

Ser verkligen inte fram emot att jobba imorrn, även om de är riktigt kul så är man ju så fruktansvärt sliten, nån tänker väl "men gud människa, gå och sov da!" men de funkar inte så för mig, ja kan inte bara gå å lägga mig, skulle nog inte ens kunna somna, ja e bara trött/seg/sliten på mentala sättet i guess, behöver koppla bort.

Nu åter en gåta till nån.
Vad ska jag göra med dig, du väcker mig, du får mig att le, skratta, du e fin och ja vill träffa dig igen, du har mycke på ditt schema, de har väl alla vackra ting. Du är en viktig person för mig, du har nåt som jag gillar, nåt fint.
Dagen jag står där igen hoppas jag på sol, regnet har vi redan sett ihop.

God natt allesammans och svar på förra kommentaren, tjejer är visst knepiga :P haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte sagt något om det på det sättet, sa bara att man inte bör överanalysera saker och ting :) funderingar ryms i allas våra liv och är en naturlig del av vardagen :D
Men ibland kanske man ska lämna tanken där den är som bäst ?

2008-01-31 @ 01:33:38
Postat av: Daniel

men om tanken inte stämmer med verkligenheten då är det tråkigt att behöva lura sig själv för att känna sig tillfreds, men som du säger man behöver inte överanalysera =)

2008-01-31 @ 08:33:25
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm sant. men tyvärr så stämmer verkligheten sällan överrens med tanken.. That´s life I guess ?

2008-02-01 @ 14:21:51
Postat av: Daniel

thats why jag funderar, sen tar en del för stort allvar av saker jag säger ibland. en tanke behöver inte betyda mer än den sekunden jag kom på det, jag är väldigt öppen av mig å säger ofta det jag tänker på högt, kanske inte alltid bra men men de är inte upp till mig att hantera den

2008-02-01 @ 15:28:58
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0