my plans, my life, my heart

Igår va de ju då nyår, hamnade hos danne i hans nya fräscha lya, jäklar va fint de va hos den killen da hehe trodde man aldrig :P

Träffade på en liten rolig tjej som man inte sett på ett tag haha, vi hade ett vilt samtal om de förflutna och om vem som gjorde vad osv haha, de va iallafall kul å träffa henne igen =).

Ringde lite folk och sa gott nytt år, ringde Lollo och hon svarade haha, fantastiskt de som hon aldrig gör :P men de va skoj å höra hennes ljuva stämma igen :P
Sen ringde jag Sandra... Hon lät glad, de är bra. Jag hade velat säga mer men de va inte rätt tidpunkt, jag är glad att han gör dig glad, de ska du veta, jag hoppas att de löser sig för dig, du finns i tankarna, du brukar ju göra mig lite orolig =) men men hoppas du hade skoj iallafall.

Gick ner och satte igång fyrverkerierna, får höra Alex tjaffs om vilka fyrverkerier som är bäst å vilka som e från Jula osv osv... SUCK, man ledsnar på de asså, beklagligt..

Stod där och tittade ut över Åkersberga, de var vackert för en gångs skull, de va så jag ville minnas det. Stod där alone, ingen vid min sida, jovisst jag hade vänner runt mig men ingen jag höll av, de va lite trist men va ska man göra. Får se hur mitt liv går nu när man flyttar, vem som finns kvar och vem man kan lita på, vem som visar sig att vara den jag letar efter.

De va inte det perfekta nyåret, de va knappt bra ens, men de va nåt iallafall. Jag må ha varit ensam men jag vet att hos nån så fanns tankarna om mig, det får ja hoppas, de får jag tro.

Välkommen 2008...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0