gbg you rocked, but i had to go..

Hemma igen., fan va skönt!
Suttit i bilen från Göteborg hela jävla dan idag känns det som, vi lämnade stället vid 10 å jag va fan inte hemma förrän vid kvart i 9, dock så va jag på firman oxå å fixade.

Vilken sjuk jävla upplevelse asså, jobbat ihjäl mig, supit varje dag efter jobbtid, under jobbtid och fan hela tiden i övrigt känns det som, alltid kul med gratis.
Sålt en massa hjälmar, skydd osv som en dåre, sen lite typ stup i kvarten kilade man ner till nån annan monter och tog en öl haha, allt kändes så overkligt, skit god frukost och mat, älskar fan buffe och när det är riktigt bra käk så blir de guld värt.

Träffade en hel del sjuka människor där nere haha, jävla tokar hela bunten, träffade en söt dam som man blev bra kompis med, hon typ va "veteran" på mässorna då hennes farsa dragit med henne på mässor sen urminnes tider så hon visade runt mig överallt och visade vad man kunde få osv haha.

Man är verkligen sliten nu när man sitter här å skriver detta, shit heeeelt slut, att man ska jobba imorrn de är fan inte kul suck.

Suttit och funderat lite under bilfärden hem, folk runt mig, jag vill inte säga för mycket men jag ställer mig själv frågor, saker man undrar, hmm väldigt mycket tankar nu, kanske lite svårt att förstå men haha ni får försöka =).

Jag vet att en del som frågorna gäller läser den här bloggen. Egentligen kan man väl bara ställa frågan utan att nämna nåt namn, bara så andra får se vad jag funderar på.

Vad hände egentligen "L", vi pratade en del, du har väl mycke att göra antar jag, jag har inte rätt att begära nåt alls egentligen men man frågar sig hela tiden saker, gick nåt snett? Gjorde jag nåt fel? Eller är jag bara ute och cyklar nu och du bara inte har haft tid att svara? Det tog ju en väldans tid förra gången.. Hmm..

Nu en annan fråga till en annan person.
Du vet ju nu att jag kommer tillbaka, jag stannar inte för evigt, du har chansen. Vad tänker du på? dina sms skvallrade om känslor, det fick mig att tänka, vad ska ske? Detta måste vi prata om tror jag.. Hmm..

Återigen en fråga, till nån.
Du väcker uppmärksamhet, du stretar emot fastän du ser på mig med förundran, vad vill du ha? Du är verkligen rolig i telefonen haha, ska gnälla om andra, speciellt om en person, du vet vem, hon med stort "S", kul är det men du förbryllar mig.. Hmm..

Fan tjejer skärp er! Visa att ni e vettigare än oss killar å sluta upp med sånt här haha, ni e ju bara föööör jobbiga :P

Neh god natt på er alla, bilder från gbg kommer om nån dag :P

BTW!

Denna låt är fan störst, bäst å vackrast!




Snoop Dogg - Sexual Seduction

Kommentarer
Postat av: M

knas danne säger jag bara

2008-01-28 @ 22:34:24
Postat av: Daniel

alltid knas när de gäller mig, tydligen hmmm

2008-01-28 @ 23:20:05
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: Tessan.

så svåra är vi inte :)
hehe !

2008-01-30 @ 01:38:14
URL: http://Wickedis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0