the people, the ones, the meaning...

image13


Nu kommer listan med folk, dom som gjort intryck på mitt liv, litet eller stort, jag kommer glömma många men det är nog lika bra.
Guys and Girls

Gurra.B - en vän, en bror, utan dig hade min värld varit grymt tråkig, du har stått där som min bror och funnits till hands när jag behövt dig, jag ser upp till dig, men även du kan va korkad ibland, lite trög men du är helt ok ändå, min käre bror.

Fredrik - Min morbror, genom livet har vi stått där tillsammans, min bäste fiskekamrat, min släkting som fanns när jag förändrade mitt liv, du öppnade dina armar och visade mig en annan sida av Åkersberga, den utan våld, den utan ondhet. Vi har hamnat lite snett och ses inte lika ofta längre, du har trampat snett men jag finns här för dig, som du fanns för mig.

Alex.B - Genom tider, dagar som gått, fredde presenterade dig och vi har hängt ihop ett bra tag nu, vi har festat, vi har snackat, vi har bott ihop hehe, delat en hel del, vi gled dock isär, de sades saker som kanske inte stämde, vem vet, nåt gick snett men vi försöker lösa det.

Henry - Du är allt en bra kille, gör inte för mycke liv runt dig, håller dig lite i bakgrunden, du är en kul jäkel och du har ordning runt dig, från att ha varit lite av en ligist till att nu stå fullvuxen med ett stort ansvar, en vän man kan va stolt över.

Mats - Fortfarande ganska liten, dock så ställer du alltid upp, du kanske hade det jobbigt en tid men det ordnade sig, nu styr du upp ditt liv och du gör det med råge, bra där.

Danne(vardagsbloggarn) - Har aldrig träffat dig, dock känns det som att jag känt dig hela livet, du lever mitt liv och jag lever ditt, dina texter känner man igen sig i, jag kan se mig själv leva det, jag har känt det. Allt kommer att ordna sig för både dig och mig, du är en härlig kille, säkert en grymt bra vän med.

Finns så många fler och jag skulle kunna skriva så mycket mer men det är dags för tjejerna nu, de är ändå dom som gjort störst intryck på mitt liv.

Linda.M - Vår romans såg dagens ljus i gymnasiet, dock hade du sett mig tidigare, den tog slut för fort men nu lever du gott med Adam och jag är glad för er skull, han är en bra kille ändå och jag önskar er allt gott hehe.

Mikaela - du är en av mina bästa tjejkompisar, även om vi inte träffas så mycket som jag önskat så finns du där för mig, du kan ibland irritera mig något men jag vet att du gör det för att du bryr dig, and im glad that you do.

Cicci - Min lilla trancetok, vi sågs, vi åkte, vi hade kul. Du har haft det jobbigt, du har inte haft det lätt. Vi har haft det roligt ihop, ibland önskar jag att det hade kunnat fortsätta så, men du vet hur de ligger till, du är en fin tjej, sitta i häktet vad det värt för att få umgås med dig.

Sandra(umeå) - i snart 5 år har vi känt varann, träffats 1 gång, missade dig i söndags hehe men det kommer fler gånger och livet är inte slut än. Du har varit en bra vän som lyssnat på mitt tjatter och jag har gladeligen lyssnat på ditt.

Sandra.A - Du lät mig visa min beskyddande sida, du värmde mig när jag va kall, du kan komma in i mitt liv å blåsa liv i mig samtidigt som du kan försvinna spårlöst och lämna mig ensam, här. Jag lyssnar på det du har att säga, jag finns om du behöver mig, du kanske inte alltid vet vad du vill och du velar en hel del, du kan säga saker som man inte kan förstå riktigt men så är det, allting kan inte va lätt.

Sandra.H - Suck, va ska man säga haha, du och jag, vilken dramatik du har betytt mycke för mig under tiden vi känt varann och nu pratar vi knappt, men så är det, så blir det, Du vet inte alltid var du har dig själv, allt kan ibland bli väldigt rörigt, ibland kan det bli fel, alltihop men du får ordning på det ska du se, oroa dig inte.

Katja och Jonna - jag känner er knappt men ni finns här ni med hehe. Två vackra tjejer som kanske inte alltid hoppar av liv, ibland skrivs det om dystra saker men ni har liv i er och ni är båda väldigt fina människor, ni får mig att le av era kommentarer ibland och det tackar jag för. Katja är även grym på att rita träd det måste jag påpeka.

"L" - Vi gick och åt ihop, vi brukade prata en del, nu så är det väldigt tyst mellan oss, du har väl mycket att göra i guess, det har nog jag oxå. Du är en fin tjej, jag hade roligt med dig och ska jag vara ärlig så kanske jag saknar din humor ibland, den stack ut i mängden och gjorde mig happy, tack ska du ha för att du finns.

Lollo - Du, ja.. va ska man säga, du är väl bara du. En vacker blond tjej, kanske lite kort men det funkar ändå hehe, du har fått mig att rysa ett flertal gånger, du har värmt mig och fått mig att le i mina mörkaste stunder, mer än 3 år har gått och du blir bara mer intressant för varje dag som går. Vi pratar en hel del på msn, varje dag tills man går och sover i princip, du finns där för mig och jag känner att jag kan säga nästan allt till dig. Som sagt du får mig att le, varje dag, hela tiden, dygnet runt. Ett fint ord från dig räcker för hela året.
Jag tackar WoW för att jag hittade dig. Tack återigen igen.


Har så mycket mer att säga men det får sluta så här.
Som slutsats vill jag bara säga, jag hade nog inget ont att säga om er allihop, ni är alla väldigt fina och jag är en lycklig jäkel som har er, tack!





Howie Day - Collide


till dig...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha vad gullig du är som tog upp oss flicks :)
Gulligull daniel :P

Jag är självutnämnd kärleks expert, så kom till mig när du har looove probs *skryter*

Hoppas allt är fint med dig.

2008-02-26 @ 23:12:19
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

tack vännen (= vad fint du skrev, ska säga att dina kommentarer får mig o le med.
alla har vi svåra stunder, när allt motar sig emot. men dfr är man så tacksam för månniskor som kan föra ett leende i ens tillvaro.
så tack Dig =)
kramen

2008-02-27 @ 02:22:20
URL: http://jockonda.blogg.se
Postat av: caicai

tack min vän, du har just förgyllt min dag

2008-02-27 @ 20:32:22
Postat av: L

Tack Daniel :))

sorry, ska bli bättre på keeping contact!

2008-02-28 @ 12:28:44
Postat av: Danne (vardagsbloggarn)

Thanks man! :)) du verkar vara en riktigt trevlig kille du med! känner mig ärad att vara med på den här listan! Klart allt ordnar sig till slut.. det måste det! Hoppas allt är bra annars!
peace and love :)
/ Daniel

2008-03-03 @ 09:53:21
URL: http://minvardags.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0