Rocky Road

Usch idag va man nära på att hamna i kistan, drar de hela från början.

Kom till jobbet, packade lite saker å begav mig med firmabilen till Fellingsbro (strax utanför Örebro)
Skulle leverera lite saker, typ hjälmar, handskar, kläder osv.

På någon enslig väg ute i buschen så beslutar sig en lastbilschaffis att göra en omkörning, visst verkar inte så farligt, grejen är den att han väljer att göra den när jag kommer i full fart i motsatt riktning och de han ska köra om är en annan lastbil... Ni förstår kanske nu hur situationen såg ut,.

Jag hann knappt bromsa för ja typ frös fast å tänkte nu ere kört... Slutade med att man slickade hans sida rätt rejält men ja kom undan med blotta förskräckelsen, satt bara helt stilla i bilen efter de å sa till mig själv "där hade jag minsann dött".

Att man kan ha en sån tur, usch säger ja bara de va inge skoj alls, men som sagt jag fortsatte min resa.
Va tillbaka i stan vid 17.20 å va rätt trött då, satt å degade på jobbet ett tag och sen bar de hemåt.
Nyss klämde man i sig en sån här

image6
Bestämd som jag är så åt jag upp hela skiten själv hahaha illa men men ingen skada skedd, men gott va de!
Nu ska man fundera ut vad man ska göra ikväll, kanske blir lite Photoshop eller Xbox.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0