One moment, one song, one game, one love

En helg har passerat, dock vill ja bara nämna Söndagen hehe.

Vaknade upp vid 11, mormor kom hit och fyllde min kyl haha, fan va hon e bäst!
Åkte hem till mor min och träffade mina kära små syskon, fan va dom e grymma!
Finns inget bättre än att se deras leenden när man kommer.
Här har vi dom små änglarna.

              
        Mille                                 Moa

Efter man varit hemma ett tag så åkte jag hem till far min (mina päron är skilda).
Denna Sönda så skulle ja och han baka chilenska piroger, sjuuuuuukt gott i know hehe.
Vi stod väl och bakade i cirka 4 timmar, de tar så lång tid, helt sjukt faktiskt.

När vi va klara så satte vi oss med en bärs i varsin hand och kollade på tv medans vi njöt av våra mästerverk.
Vid halv 8 på kvällen drog jag hem och förberedde mig för fotboll med polarna, de vart riktigt lyckat å vi hade sjukt kul.

Idag har jag jobbat eller snarare slappat hela dan, dock lyckades man få en kund å spendera 11.000kr på lite Mc gear haha, bra där Danne ;)

Senare vart de hem till mor min för en klippning, började bli så jävla långhårig å de funkar inte för mig hehe.
Fick i mig lite pannkakor också, jäkla gott. Nu sitter man här en måndagkväll och lyssnar på musik, pratat med lite roliga människor och en polare som fått mitt sug efter bilen att öka nåt dramatiskt, fan va ja längtar tills man får ta ut besten igen! SATAN hehe.

Nu lämnar ja er med dom underbara Keane och en lite klassisk låt, God natt folk!




Keane - Everybody's Changing

Kommentarer
Postat av: L

så söta syskonen :)

2008-02-19 @ 17:31:27
Postat av: jockonda

gud vad söta ungar =))!!

2008-02-21 @ 11:24:00
URL: http://jockonda.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Men gud vilka söta syskon! :)

2008-02-21 @ 14:14:15
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0