Come back down, here, just back to me

Kul att folk gillade bilden, tog ett tag å göra den faktiskt, men de va ganska simpelt ändå hehe.
Sitter å klämmer i mig chokladpudding just nu, fy fan va gott de är! Mmmm.

Lyssnar även igenom 2 Lifehouse skivor efter att ja hamnat på Dannes blogg där han lagt upp 2 låtar från dom, så jävla bra dom e da, grymma!
Hoppas den killen får tillbaka sin tjej, ingen förtjänar att va olycklig som han verkar va just nu.

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do
nothing to lose
and it's you and me and all of the people
and I don't know why
I can't keep my eyes off of you

all of the things that I want to say
just aren't coming out right
I'm tripping inwards
you got my head spinning
I don't know where to go from here

Som sagt, mitt huvud snurrar, hela jag snurrar, vet inte riktigt vad som händer runt mig, känns som att jag har blivit ifråntagen allt, som att nån gick in i mig å jag tappade allt å måste plocka upp alltihop en sak i taget, hmm skumt, jag är inte olycklig men jag är inte heller helt nöjd, konstigt det här tycker jag...

Karma is all there is to it i guess, har inte gjort mig förtjänt av nåt fint än, måste vänta, ett litet tag till bara...

Vill göra en till bild snart tror jag, som den nedan men jag vet inte om lusten är tillräckligt stark, jag gör det ju inte för nån längre, jag gör det inte för att få se henne le längre, nu gör jag saker för mig själv och de är inte lika kul...

Men nån dag så gör jag det åt nån, vi får se, jag får se, ni får se...

Your one of those girls that makes me bite my lip
Your one of those girls that seem so happy but deep inside you know your not
Your one of those girls that goes out on weekends, get drunk, realise that your unhappy and cry til your eyes hurt
Your one of those girls that pretend that you like yourself but in secret you dont even know who you are
Your one of those girls that say you love him but in reality you dont even know what love means
Your one of those girls that say you care, say you understand, say you want to, but you cant or wont

Your the one that makes me bite my lip everytime i see you because i dont know if your real or just a dream....

Kommentarer
Postat av: jockonda

alla har en ämnad åt en, nånstans där ute (=
du har din :)

2008-02-06 @ 19:38:15
URL: http://jockonda.blogg.se
Postat av: LiLu

vilken fin text:)

2008-02-09 @ 18:46:10
URL: http://lilus.blogg.se
Postat av: Danne

Tack man.. Ja du tyvärr verkar jag inte få tillbaka min tjej.. Vem vet får vänta ut henne.. Kan inte göra mer!
Tack för alla kommentarer och att du nämner mig i din blogg!
Har en fråga när jag ändå är här och klickar! Hur länkar man direkt till youtube filmen som du gör istället för att det är adressen som står?
ha det bäst!
/ Danne

2008-02-13 @ 16:41:57
URL: http://minvardags.blogg.se
Postat av: Daniel

Fan Danne, jobbigt, du är ju grym ju! Hoppas hon inser de, du gav mig inspiration som fan så du ska ha tack!

Jag skriver de på din blogg hur du gör :D

2008-02-13 @ 23:00:29
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0