Han skrattar, han gråter och han tänker..

Kom precis hem från fotbollen, knäna värker efter att man glidit på inomhushallens golv, väldigt otrevligt golv att glida på.
Den här helgen flög förbi, alldeles för snabbt, jag tog inte tag i vissa saker, saker som borde ha gjorts men jag orkar inte, energin finns inte till för att ja ska orka göra nåt överhuvudtaget längre. Det enda jag orkar med är att bara jobba känns de som, så jävla tragiskt att de är ens hela liv om dagarna, ja e så less på det, å kul är det inte heller...

Det fanns en tid då jag va glad när jag skrev den här bloggen, ja kan knappt minnas när den dagen var, allt jag verkar skriva är om dåliga saker känns det som. En go tjej frågade mig häromdagen vem alla dikterna är till, jag har väl aldrig skrivit några dikter? Eller har jag det? Maybe men det står oftast vad som är till vem i mina texter, brukar ju alltid skriva namn typ elr nån bokstav.

Helgen, hmm ja du fredagen var rätt kul förutom att stället sög men sällskapet gjorde upp för det usla haket, tänker inte ens nämna vart vi var men de va INTE bra, men du va rätt bra C, jävligt surt att det skulle regna så på vägen hem.

Annars har jag bara varit hemma hos mamma, suttit å degat framför xboxet, tittat på mina småsyskon medans dom springer runt mig. Det kan verkligen få en att glömma alla beskymmer, morsan frågar mig jämt om det är nåt då jag ibland kan sitta väldigt tyst, jag svarar alltid att de e lugnt, kan dock inte hålla med till 100% ibland, varför vet jag inte, känslan är bara den att det inte är så bra.

Innan fotbollen så brukar man ju alltid följa 5ans tv-skörd av olika program, dirty sexy money, one tree hill och gossip girl (WTF?!) jo de är sjukt bra progam, very goooood.

Kan säga att Dan i Gossip Girl är min absoluta favorit haha, grymt ball kille, skulle man va så fjantig i att säga vem man
skulle vara så e jag absolut han, inge snack. Han och Nick i Dirty sexy money rules, faktiskt.
 



















Annars så rullar mitt liv på sakta men säkert, finns folk jag saknar varje dag men det har ni hört förut så jag vill inte tråka ut er igen med mitt meningslösa babbel haha :P kanske imorrn elr nåt, ikväll blire extremt mycke Top Gear för mig tills jag somnar iallafall.

www.hessmo.com för alla car freaks där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0