Cloverfield

Vaknade upp trasig som fan av Katjas roliga sms haha, april knull, yeah right :P

Mest bara legat å stirrat upp i taket hela dagen, legat och funderat på vad man håller på med, vad är det jag vill med allt? Vad ska jag ta mig till med allt? Mycket som jag säger nu som ingen kommer förstå nåt av.

Jag är lycklig, det är jag men samtidigt är det nåt inom mig som inte riktigt känns bra, ja vet inte vad de är men så fort jag är ensam så känner jag att nåt inte stämmer, jag saknar nåt...
Musiken hjälper mig på traven med att komma i kontakt med dom här känslorna och visst man kanske blir ganska nere av å lyssna på Coldplay och Keane hela dagarna men det gör min själ gott, jag får tänka och jag får fundera.

Träffade återigen mina syskon i lördags på morgonen, fan vad jag förlorar mycke tid med dom, bror min känner knappt igen en, kanske inte e så konstigt då jag sällan är där, Moa får man alltid en stor kram av när man kommer dit och hon fäller flera tårar när jag går, det gör ont att lämna dom bakom mig, Madde är ju vuxen så inte tjurar hon haha men jag saknar henne med även om ja kanske inte säger det ofta, de va kul när hon kunde komma ner till mitt rum å snacka "skit", hon har de väl ganska jobbigt med förlust osv men jag vet att hon klarar det.

Idag har jag varit med Johan, vi grillade revbenspjäll och käkade glass och godis, glodde på filmen Cloverfield som snart kommer på bio, kanske redan har gjort de men who cares right?

image35


Känns som att det är mycke som jag inte vågar skriva, jag gillar att släppa mina känslor fria men nu tar det emot på nåt sätt, jag vill inte säga för mycket...
Finns vissa som läser den här bloggen som betyder mycke för mig, folk som lyssnar i övrigt. Nån som jag saknar nån som får mig att skratta och nån som är väldigt go.

Vet inte riktigt vad ja ska skriva, känner lite frustration i mina fingrar, jag är inte nöjd med saker å ting just nu, jag begär inte mycket men jag vill fan inte ha det så här, han där uppe är inte snäll mot mig, det har han sällan varit.

jag tittar ofta upp och frågar varför, du säger ingenting utan du fäller bara tårar, tårarna blandas med mina och vi står där och undrar vad som gick snett, vad som inte tilläts bli.


Kommentarer
Postat av: jockonda

meh gud det var depp! du ska veta att all skit ordnar upp sig förr eller senare, så e de.. ;)
jag har lärt mig en sak, det är att när du ger av din glädje o TACKSAMHET till världen, så är det exakt de du får
tillbak..lär dig att inte grubbla fööör mkt utan se efter den röda tråden (den lilla som e din) o följ den oge den o dig sj solsken, så ska du se att allt är mkt enklare och bättre..!
kramisar

2008-04-06 @ 22:28:14
Postat av: jockonda

pssst:
mina sms knäcker, like always! :D haha

2008-04-06 @ 22:28:35
Postat av: Jonna

oj daniel låter inte happy. nåt som hänt ?? :(
hoppas det ordnar sig iaf, och klart du ska pränta ut ilskan i bloggen, ja å kattis finns alltid här och kommenterar och har oss :)

2008-04-06 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0