honey, about last night...

Yeeeeees... Ännu en utekväll över, tack

Satt hemma och förkrökade "interaktivt" haha (söp över msn) =) neh men skulle ut med syrran å hon satt uppe med päronen å småbarnen å de hade jag ingen lust med, supa inför kidsen NEJ TACK, man ska ju ändå vara en förebild haha.

Senare satte man sig på tåget med syrran å hennes polare, fan vilket pladder, man märker att man är äldre å då är ändå syrran 2 år yngre bara MEN vilken skillnad ändå haha.
Vi drog till Tegelbruket (Missbruket) rätt tidigt i räddsla av att inte komma in (då dom tydligen sålt slut på alla biljetter).

Vi kom in utan problem... Hahaha, de va så tomt så de nästan ekade när man pratade, men de va ok, då fick man njuta lite av tystnaden innan de drog igång på riktigt. Fredde dök upp i vimlet och vi festade loss totalt haha så crazy med folk så de inte va sant, vid typ 22 så ramlade de in miljoner och helt plötsligt så kom man ingen vart, man fick planera sin rutt, vilket dansgolv man ville gå till låååångt före man ens gick dit, fick ta omvägar osv haha.

Vid typ halv 1 så fick jag nog, man hade kunnat stå i klungan av folk å somnat å ändå stått rakt för alla pressade en så mycke så man stod vare sig man ville elr ej.

Vi tog tåget hem, tog en promenad till Statoil, köpte korv me mos å läsk. Jag va lite järv å köpte me mig 3 burk fanta med :P hihi. Efter de så hamnade man på bussen, såg på medans folk inte kunde hålla inne den dricka dom druckit hela kvällen haha usch, träffade folk man inte sett på ett tag å en granne man aldrig någonsin pratat med fastän man vet vem hon e och man vart i samma kretsar vid ett flertal tillfällen men men de va kul de me :P

Under hela resan hem snackade ja lite med Sandra, hon spydde lite hon med hörde ja i början av vårt samtal hahaha uuuuuuuusch haha neh men va fan sånt händer =)
Hon bad mig ringa upp om 5 min hela tiden haha så jäkla illa hatar när hon gör så haha.

När man kom hem så slängde ja mig i soffan, ringde upp henne igen å så pratade vi en stund, pratade om de förflutna om framtiden å lite om typ allt, sen varna hon mig att om hon blev tyst så fick jag skrika för då hade hon somnat haha =)
Sen lät ja henne somna å vi hörs väl senare i dag antar ja så får vi se om hon åkte å shoppade idag elr ej, ja tror på det senare, knappast att hon orkade de som hon lät igår haha men men man vet aldrig :D

Idag ska jag BARA slappa, jobbar imorrn så de blir total relax hela jäkla dan! Underbart.

Men vi kanske hörs later, chao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du srkiver bra blogg :)

2007-12-27 @ 00:21:31
URL: http://zinless.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hahahah, gudskelov var full jag var

2007-12-27 @ 21:25:44
URL: http://sandrahammar.blogg.se
Postat av: Sandra

guskelov vad full jag var, *skämmas*

2007-12-27 @ 21:26:24
URL: http://sandrahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0