får grepp på detta

Japp då börjar det, mitt bloggande haha :D

Idag började dagen tidigt med en tur till Djursholms Ösby, mötte upp Jocke där å promenixade till Martin där vi mötte chefen, vi skulle lasta in 13 pallar med fyverkerier FY FAN va jobbigt de va USCH å kallt va de me.

Efter man va klar med det åkte chefen och Jocke till jobbet igen medans jag tog tåget in till stan igen å drog på shoppingrunda, hamnade på Åhléns där jag köpte lite runda ljus till farsans tjej, hon vill så hemskt ha såna till ljusstaken jag köpte förra året och har inte lyckats hitta några alls, så de blir min julklapp till henne, gick på hela 300kr haha men men :P

Sen tillbaka till jobbet, packa upp raketer, bomber osv osv suck hah även de va jobbigt men de måste göras =)

Jag och Sandra pratades vid och övervägde lite saker men neh inte just nu, iallafall jag e iallafall jäkla glad idag, det börjar hända saker nu! Målarna ringde och undrade lite över tapeterna så de blir rätt alltsammans, riktigt spännande detta kommer bli. Få komma in i en nyrenoverad 1½'a kommer bli GULD =)

Så har man ju en till grej att vara glad över, imorrn gäller det... Detta

image1

image2

Monday Bar Lucia Cruise 2007

Kommer bli så jäkla kul, komma ifrån alla bekymmer för en stund och bara njuta, wuuuunderbart =)

Kanske skriver nåt later, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0