Ånger, sorg, glädje och kärlek

Nu innan nyår ska man väl se tillbaka på de gångna året, se över vad man gjort för nytta, för sig själv å för andra, se lyckan och se sorgen på ett avstånd rätt för granskning.

Tänka tillbaka på alla fina stunder man delat med folk under året, alla tårar man fällt av både sorg och glädje.
Ställa högre krav på sig själv inför nästa år och kanske se fram emot vissa saker ännu mer, visa mer än man gjort innan och även finnas till hands för dom som behöver det.

Jag har lärt mig en hel del det här året, ja har lärt mig vad familjen betyder oavsett om den finns där intill hela tiden eller om den finns där vid högtider eller vid sorg. Jag har lärt mig att man kan älska många människor och släppa in folk väldigt nära, betyda mycket för andra människor och ge glädje till andra i sorg och svårighet.

Vissa har betytt mycke det här året och vissa har visat mig vägen till lycka, oavsett vad som hänt så har jag kommit vidare och lärt mig av mina misstag. Delat saker med andra och känt ett starkt band med många speciella människor, dom har gett mig ett gott skratt, en orolig tanke, en tår och ett vackert leende.

Knappt så man får tid för att skriva de här nu, alla ska köras hit å dit å då får daniel ställa upp hehe men de gör ja gärna för mina nära å kära =)

Sitter atm å lyssnar på låten som ja la upp igår (titta nedanför detta inlägg) :P så jävla underbar, spelar den när ja kör alla fram å tillbaka me, högt som fan på stereon =)

Men vad vill jag säga med detta babbel? Jo jag vill bara slänga iväg en lyckoönskning till er alla därute som är så fina hela bunten, ja säger det inte så ofta men ni, mina vänner, speciellt ni som läser denna blogg, ni är älskade av mig! Sen vill jag bara säga med en liten textsnutt från en låt, en försäkran att jag behandlat er rätt annars så...

"And I never meant to cause you trouble,
I never meant to do you wrong,
And I, well if I ever caused you trouble,
And oh no, I never meant to do you harm"
(Coldplay - Trouble)

God Jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0